Onsdag

Klev upp vid åtta, ringde och anmälde florida till eskils, tog ut dem, och gick in och rensade i ena garderoben. Intressant fakta.

Körde jettis på rakan, tog på en en pinne på cheket, det gick faktiskt bättre, herrn kom på att den gick det ju att hålla på med och försöka bita på. Körde ett par intervaller på rakan, körde sista två 22-23/500. Våran rakbana är kanon, 1400 m med backe, det är väl lite si o så med underlaget emellanåt men, sist köptes de grus från travet.

Florida och jazze har fått vilat idag. madde med, hon lär väl nämnas någon gång hon å...

idag är det bonde söker fru! och arga snickarn, samtidigt, vilket dilemma, jag brukar kolla play dagen efter beoende på vilket jag tittar på. 

Gjorde flygande jakob idag, gott!! synd bara att jag inte hade någon banan hemma. Inte jordnötter heller, men de är jag gärna utan. 

Har nyss kommit hem, varit ute och övningskört, man lär väl göra de nån gång å.. 

Nähäpp, ryggen.. måste lägga mig ner. hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0