Måndag

trist väder imorse, alldeles grått, kastade på hästarn regntäcken, försöker låta dem gå utan täcke så mycket som möjligt, för snart är de täckade fan jämt i flera månader, ser så trist ut för dem.

Följde med grannen till sandviken och fyllde på pulverpåsdiet förrådet litegrann, helgen är slut så dags att dra igång. Köpte blåbär-vaniljsmak, faktist skitgod! Ska snart ta mig i kragen och motinera jettis och Florida, inte bestämt riktigt än vad de ska göra, blev lite sugen att longera, men får se, är väl halt bakom stallet så då är de ingen idé då springer de bara och spänner sig, och det gör ju bara mer onytta än nytta. Kanske skulle tömköra lite, då får ju jag med motion! och hästarna undrar nog vad fan vi håller på med, de gjorde de ju som ettåringar, haha. Och jag själv kan tycka det är lite töntigt, men om jagh ar inspänning ger det väl kanske nåt iaf :-)

Fy fan, låter som det blåser bra nog ute, hualigen. I veckan tror jag inte det händer något speciellt, i helgen är det travet igen, som vanligt. Ska be uffe ställa fram hästfinkan så kan jag fylla den med skräp så kanske vi hinner åka till soptippen imorgon, skönt bli av med lite skit inför vintern. Var inte så längesen vi tömde där ute och det var jättefint. ett par dagar..

Fick höra något tråkigt idag av en tjej idag, jag tänker på dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0