gävletravet

åkte in med jettis, och kände redan på stallbacken att han inte skulle vara ett dugg dräglig att köra, efter typ tre varv fick uffe leda ut oss, så jävla arg på hästen så jag slet av selen sen åkte han in i transportet fortare än han hann blinka. Drog iväg ett sms till han som ska köra på lördag att han får avgöra om han ska ut i provlopp eller inte, han visade ju inte direkt vad han stod idag och jag orkade inte ens se hästen.

Ska ta med han in så värmer kusken han så stryker vi om han är lika dum. Han ska få gå ett nådigt jobb på rakan imorgon, och övriga hästar ska köras dem å.

precis gett kvällskraften, var så trött på allt när jag kom hem så gick och la mig och sov ett par timmar, och vaknade nyss. Ska snart lägga mig igen känns det som.

Kommentarer
Postat av: Mia

det är bland de värsta som finns!uuschdå, ja de är vell ungefär samma här, INTE kul helt enkelt.:(

2011-10-12 @ 08:51:05
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0