Fredagskväll

Preics borstat hästarna, och packat deras saker inför imorgon. LEriga och skitiga var hästarna, men inte orkade jag ställa mig och duscha dem, får göra de när de sprungit klart imorgon istället.

Körde jazze imorse innan han fick gå ut, han skötte sig jättebra, och var inte nå het eller stark, mycket skönt. behövdes idag..

Jettis får ett bakspår imorgon, och florida tar jag 3 åt om det är ledigt, men brukar nog vara först att ringa ja.. ;)

Nu ska jag inte göra ett dugg mer ikväll, duscha.. ska fortsätta på filmen ikväll, jag somnade igår. som vanligt. ont i foten har jag. skulle kunna skriva en hel bok om allt trist, men det bespar jag.

såg när jag laddade upp kort att alla jag laddat upp finns sparade, kanske kan rota fram något gammalt.



Min förra travare, Astro broline, e Somatic, sprang in runt 330. 000. Nu är han i himlen, jag lät han flytta dit för två år sen. Saknar honom fortfarande emellanåt, han var så rar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0